شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
600.000 تومان
مقالات اخیر

درمان با عصاره زالو

آنچه در این مقاله خواهید خواند

یکی از پرفایده ترین موجودات روی کره زمین را می توان زالو نام برد. زالو ها نوعی کرم هستند و در دسته کرم های حلقوی قرار می گیرند. زالو ها انواع متفاوتی دارند که معروف ترین و شناخته شده ترین آن ها، زالو های پزشکی یا هیدروکسی هستند که در درمان بسیاری از بیماری ها و زالو درمانی استفاده می شود.

زالو ها بیشتر در آب های شیرین زندگی می کنند، اما گاهی اوقات نیز آنها را می توان در خاک یافت.

زالو های جنس نر و ماه دارند. و بدن آن ها دارای حالت انقباض و انبساط است. زالو ها از طریق خون بدن فرد بیمار تغذیه می کنند. زالو درمانی قدمتی دیرینه دارد و از آن ها برای درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. علاوه بر آن با تهیه عصاره زالو می توان برای درمان مشکلات بیماری های مختلفی از آنها استفاده کرد و نتایج خوبی را به دست آورد. از جمله موارد استفاده دارویی از زالو می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

افزایش اندازه اندام ها

با تهیه روغن و یا کرم از عصاره زالوی هیرودومدیسینالیس و مالیدن آن به آلت روزی 1  الی ۲ بار، طی یک دوره ۶ ماهه می توان مشکل کوچکی آلت را درمان به راحتی و بدون مشکل درمان کرد.

  • افزایش اندازه پستان در بانوان

با استفاده از کرم یا روغن عصاره زالو و مالیدن روزانه ۲ الی ۳ بار در روز، طی یک دوره ای ۴ الی ۶

ماهه به اندازه مناسب و دلخواه برسید.

  • درمان سنگینی در دست و پا

استفاده از افشانه و کرم عصاره زالو می تواند باعث تسریع در گردش خون در اعضا شود. به عنوان مثال در مورد مشکلات عروقی که بیماران مبتلا به رینود دارند، منجر به رفع درد و سنگینی در آن ها می شود.

در سوختگی ها و خارش بر اثر نیش حشرات و یا خار گیاهان مانند گزنه میتوان از کرم عصاره زالو استفاده کرد، در این صورت در مدت کوتاهی، درد، تورم و سوزش ایجاد شده از بین خواهد رفت و بیمار احساس راحتی می کند.

  • پوست به عنوان عضو تبادل انرژی

در کنار عمل محافظتی در مقابل تعارض، مکانیکی، حرارتی، نوری و شیمیایی پوست یک عضو تبادل انرژی با محیط می باشد.

پوست یک عضو خارجی جهت تنظیم حرارت به وسیله تسکین و انبساط رگ ها همراه کاهش متابولیسم است که افزایش دمای خارجی را جبران می کند و بالعکس این انقباض رگ ها و افزایش متابولیسم افزایش دمای خارجی را جبران می نماید.

بعضی مناطق پوستی دارای قدرت الکتریکی بالا هستند و برخی نواحی دارای مقاومت الکتریکی کمی می باشند که نواحی اخیر دریافت کننده های طب سوزنی نیز هستند.

درمان براساس استفاده از حمام های مختلف پودرهای زالو نیز مبتنی بر همین دانش است.

  • محرکی طبیعی برای ورزشکاران

با استفاده از کرم و اسپری تهیه شده از عصاره زالو می توان خستگی و کوبیدگی عضلانی ورزشکاران را برطرف نمود و در کوتاه ترین مدت به بهبودی دست یافت.

در حالت فعالیت نیز استفاده از افشانه عصاره باعث احساس تازگی و راحتی طولانی ماهیچه ها میگردد.

  • افزایش قدرت جنسی و نعوظ در مردان

تحقیقات انجام شده در روسیه متناسب با سن بیمار و شدت بیماری نشان دهندۀ تأثیر 5 تا ۹۷٪ کرم و افشانه عصاره زالو در افزایش قدرت جنسی و نعوظ در بیماران میباشد.

پاسخ بیوانرژتیک استرس یک تهاجم مدرن است که منجر به خستگی، ناتوانی، درد، کاهش نیرو، بی خوابی دلتنگی، تحریک پذیری و بحران می گردد. انسان از هزاران سال پیش از تعادل بیوانرژتیک آگاه بوده و از آن استفاده میکرده است.

طب سنتی چینی، اصل و مبنای طب سوزنی و هیپنوتیزم که امروزه در بیشتر کشورهای صنعتی رواج یافته نیز براساس همین دانش می باشد.

مطالعه عملکرد عصاره زالوی هیرودومدیسینالیس نشان داده است که این آنزیم ها دارای همان تاثیری می باشند که سوزن و یا لیزر روی نقاط طب سوزنی دارند. بر اساس ارائه یکپارچه علمی و الهام گرفته از درمان سنتی عصاره زالو می تواند روش جهانی جهت مقابله با استرس ارائه دهد.

پودرهای گازدار بیوانرژتیک و غوطه ور شدن در وان دارویی آن روی نقاط طب سوزنی عمل می کنند.

عصاره فعال هیرودومدیسینالیس همراه با روغن های فرار خاص میتوانند باعث نیروبخشی و یا راحت شدن شود.

هیرودومدیسینالیس با ایجاد گردش خون مناسب تأثیر این روغن ها را افزایش میدهد. هر دو عمل نیروبخشی و راحت شدن، متناوباً ولی به طور مشترک، با استرس مقابله می کنند.

بسته به نیاز و اولویت افراد حمام با پودر بیوانرژتیک را میتوان برنامه ریزی نمود:

  1. متناوباً نیروبخش در صبح و شل کننده در شب.
  2. در یک دوره درمان ۶ روزه پشت سر هم.
  3. در یک دوره، یک روز در میان.
  4. با نیروبخشی و شل کنندگی به طور غالب

هدف این برنامه براساس تأثيرات مشاهده شده نایل شده به یک درمان ضد استرس متفاوت از طریق پودر بیوانرژتیک می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *