شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
600.000 تومان
مقالات اخیر

زندگی بدون رحم

هیسترکتومی رحم

آنچه در این مقاله خواهید خواند

برداشتن رحم و مشکلات و آسیب ها

امروزه ،هیسترکتومی یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که انجام می‌شود و در طی آن رحم را از طریق برشی که در پایین شکم ایجاد می‌شود،خارج می‌کنند. این عمل سنگین عوارض بی‌شماری به همراه دارد حتی ممکن است باعث سکته های مغزی شود.

زنانی قربانی این عمل سنگین هستند که خون‌ریزی های شدید در دوران قاعدگی و یا پس‌از آن، و یا پیش از یائسگی دارند که علت اصلی این خون‌ریزی‌ها وجود فیبروم، اندومتریوز،میوم، پولیپ و…. می‌باشند.

گاهی هم بدن متوجه بسته شدن راه خروجی شده برای همین می خواهد اضافه فضولات را تا قبل از بسته شدن راه خروجی دفع کند که بعد از بسته شدن راه دچار میوم کیست و فضولات وحتی تومر یا گر گرفتگی نشود و تلاش خود را برای این دفع بیشتر می کند که خونریزی بیشتر خواهد شد و بسیاری از این فضولات به دلیل اضافه رطوبت است که به همراه چربی تبدیل به کیست و میوم می شود و این رطوبت چون در ناحیه خون است و راه خروجش رحم است علائم خوبی می باشد .

سیستم مدبره بدن و رحم، با خونریزی‌های شدید قصد دفع این فضولات را دارد. پس نباید با مصرف دارو و روشهای مختلف از این خونریزی ها جلوگیری کرد بلکه باید با تقویت بدن و رحم به دفع این فضولات کمک کرد و حتی باید ورودی رطوبت های اضافی مثل آب و مایعات زیاد را گرفته تا خونریزی زیاد نشود از جمله:

🔹مصرف سیب قرمز و عسل صبح ناشتا که به گرم شدن رحم و دفع بلغم لزج کمک میکند

🔹مصرف پیاز کباب شده که در تقویت رحم بسیار موثر است.

🔹سیاهدانه آسیاب شده و عسل یک قاشق مرباخوری که مصرف آن هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی در دفع عفونتها بسیار موثر است.

🔹گذاشتن حنا بر سر هر هفته یک مرتبه که قاعده آور است و به دفع کامل فضولات رحمی کمک میکند البته در زمان عادت ماهیانه نباید گذاشته شود و این مورد در زمان قبل یا بعد از خونریزی می باشد .

🔹مصرف 21 عدد مویز در صبح ناشتا

🔹گوشت کبوتر که با به پخته شده باشد.

🔹مصرف زیاد تره به صورت خام یا پخته شده با غذا

🔹نمک باید در این ایام زیاد مصرف شود که هم برای تحلیل فضولات برای دفع بسیار مناسب است و هم برای رفع عطش و دفع رطوبت های اضافی مناسب است جالب است بدانید از بین موارد خوراکی بهتر است نمک برای این بیماری وجود ندارد و تا روزی 70 بار هر بار یک انگشت مصرفش اشکال ندارد و به بهبودی بسیار کمک خواهد کرد .

بدون رحم

✅✅پیشگیری بهتر از درمان است.

اکثر بیماری‌های زنان ناشی از سردی رحم و مصرف زیاد آب و مایعات مخصوصا آب سرد در زمان قاعدگی می‌باشدکه ضرر دو چندان در پی خواهد داشت. پس با رعایت چند نکته از بسیاری از بیماری‌های رحم پیشگیری کنید :

١)مصرف آب و مایعات را مخصوصا در زمان قاعدگی به حداقل برسانید.

٢) پرهیزات قاعدگی رعایت شود :

✔️درزمان قاعدگی استحمام و شستشوی بدن ممنوع است زیرا باعث سرد شدن رحم و حبس فضولات در آن میشود

✔️ترک مصرف سردیجات و لبنیات دراین ایام بخصوص سرکه، سیب ترش وگشنیز

✔️پرهیز از نشستن در مکان های سرد  «پرهیزات لمسی»

✔️مصرف جوشانده شوید با عسل در سه روز اول قاعدگی

✔️گذاشتن کیسه نمک داغ شده پایین شکم و کمر قبل از شروع قاعدگی و تا چند روز پس از آن در گرم شدن رحم و دفع بهتر فضولات و کاهش درد بسیار موثر است.

3)بستن زیر شکم به پشت کمر با شال یا کمربند که به دفع بهتر فضولات از رحم و مثانه بسیار کمک میکند در نتیجه رطوبت اضافی تخلیه شده و از سرد و مرطوب شدن رحم جلوگیری میکند.

✅✅پس هر نوع اختلال در عملکرد رحم و خارج کردن رحم یا هیسترکتومی به هر دلیل، باعث حبس فضولات در بدن می‌شود وعامل بسیاری از بیماری‌های روحی و جسمی میباشد. از جمله :

🔸افسردگی : دفع نشدن این اضافه خون بعد از یائسگی با حرارت زیاد تبدیل به خون سودا شده و روز به روز فرد را عصبی و کم حوصله و در ادامه به افردگی می کشاند .

🔸تیرگی پوست(همین خون سودا زمانی که به زیر پوست بیاید رنگدانه های پوست را عوض می کند و می سوزاند و روز به روز رنگ چهره فرد را تیره تر خواهد کرد کسانی که این فضولات را به خوبی دفع کنند رنگ روشن تری خواهند داشت )

🔸فشار خون : اجتماع این خون های دفع نشده باعث فشار آوردن زیاد به رگها شده و همین فشار به سمت قلب حرکت می کند و فشار خون فرد را بالا می برد نکته مهم این است که خانم هایی که قاعدگی خوبی دارند هیچ گاه دچار فشار خون نخواهند شد

از علائم دیگر که مربوط به همین موضع است :

🔸پیری زودرس

🔸مشکلات کبدی

🔸پوکی استخوان

🔸چین و چروک صورت

🔸گر گرفتگی

🔸دردهای استخوانی مثل زانو دردهای شدید، آرتروز زانو،

🔸ابتلا به عفونت

🔸بی اختیاری و تکرر ادرار و …. می باشد .

 

Hysterectomy

Today, hysterectomy is one of the most common surgeries performed, during which the uterus is removed through an incision made in the lower abdomen. This heavy operation has countless complications and may even cause strokes.

Women are victims of this heavy operation who have heavy bleeding during menstruation or after it, or before menopause, the main cause of which is fibroids, endometriosis, myomas, polyps, etc.

Sometimes the body notices that the exit way is closed, so it wants to excrete the excess waste before the exit way is closed, so that after closing the way, the cyst does not develop myoma and the waste does not become clogged or hot, and it tries its best to excrete it. Bleeding will increase and many of these wastes are due to excess moisture which along with fat turns into cysts and myomas and this moisture is in the area of ​​blood and the way out of the uterus is good symptoms.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *