شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
600.000 تومان
مقالات اخیر

تنظیم عادت ماهیانه

تنظیم عادت ماهیانه

آنچه در این مقاله خواهید خواند

خوراکی های زیر عادت ماهیانه شما را تنظیم می کند

💡آسیاب شده زنجبیل و رازیانه به نسبت مساوری بعد از هر غذا یک قاشق غذا خوری به همراه نصف استکان شربت سرکه وشیره یا سرکه انگبین

💡صبح ناشتا یک عدد سیب را با سه قاشق مربا خوری عسل مخلوط کرده و تا یک ساعت بعد از آن آب و غذا مصرف نکنید

💡هر سه ماه یکبار حجامت ساقین عادت ماهیانه شما را تا آخر عمر تنظیم خواهد کرد

💡پیاز کباب شده اگر هفته ای یکبار روی زغال کباب شود هم رحم را گرم می کند  و هم برای تنطیم عادت ماهیانه شما مفید است

علت های بهم خوردن تنظیم عادت ماهیانه :

سرد شدن رحم

رطوبی شدن رحم

ورم رحم

ضعف تخمدان ها

عفونت رحم

همه این موارد در افرادی بیشتر مشاهده می شود که سه عامل را رعایت نمی کنندوباعث بهم خوردن عادت ماهیانه آن ها میشود :

❌مایعات زیاد مصرف می کنند که هم رحم را سرد کرده و هم دچار رطوبت و ورم آن خواهد شد و عفونت ها را در آن غلیظ می کند

❌لبنیات زیاد مصرف می کنند مخصوصا شیر و ماست و دوغ که خطر ابتلا به نازایی را در آن ها بیشتر خواهد کرد چون رطوبت و سردی لبنیات چندین برابر مایعات مثل آب است و مصلحی برای آن وجود ندارد

❌دفع نشدن ادرار به صورت کامل که در خانم هایی که افتادگی رحم دارند یا ادرار خود را نگه می دارند و یا شکم آن ها بزرگ شده این علت تشدید می شود و مثانه نمی تواند به دلیل فشاری که به آن می آید تمام فضولات خود را دفع کند و باعث جذب رطوبت و عفونت ها توسط رحم خواهد شد .

اگر خانم ها بتوانند زیر شکم را به پشت کمر همیشه و دائم ببندند هیچ گاه دچار این مشکلات نمی شوند چون مثانه رطوبت های اضافی را خارج می کند و از جذب آن توسط رحم جلوگیری خواهد کرد .

موارد دیگر درمانی برای بحث عادت ماهیانه

دود کردن حب بلسان و رساندن دود آن به واژن باعث دفع رطوبت های رحم شده و عادت ماهیانه را تنظیم می کند و خوردن آن هم سفارش شده که باعث تنظیم عادت ماهیانه می شود همینطور دود اسفند و کندر و پشکل ماچه الاغ همین اثر را خواهد داشت

بیماری های دیگر که باعث بهم خوردگی تنظیم عادت ماهیانه می شود

بیماری های دیگر هم در طب سنتی آمده که باعث بهم خوردگی تنظیم عادت ماهیانه می شود که برای رفع و درمان این بیماری ها باید تخصصی درمان شود ولی به طور مختصر معمول بیماری هایی که در بسیاری از کتب طب سنتی در مورد اوجاع رحم آمده را توضیح خواهم داد تا در صورت نیاز افراد از آن استفاده کنند البته باید بدانیم این بیماری ها گاهی دچار نازایی و مشکلات دیگر هم می شود که با درمان آن می تونیم تمام بیماری های رحم را از جمله نازایی و بهم خوردگی تنظیم عادت ماهیانه می باشد .

اورام رحم به سبب ضربه يا احتباس طمث يا عسر ولادت يا كثرت مجامعت حاصل شود و علامت آن ورم خارجى و ضربان و تشنگى و تلخى دهن و سياهى زبان و اخلاط عقل و هذيان و درد پایین کمر و سرعت تواتر نبض و عسر بول و یبوست می باشد علاج اینگونه درد ها را می توان با فصد باسليق به سادگی درمان کرد . و یا نوشیدنی با بنفشه و عناب يا ترنجبين درست کرد و به جای مایعات مصرف کنند و غذا را با نان جو مصرف کنند بهتر است خوراکی هایی از قبیل موارد زیر موثر است :

شيره خسشخاش ، مغز بادام ، ناف و واژن را با آرد جو باقلا و عدس و خطمى و بنفشه همانند نوره درست کنند و روی آن بگذارند . شب تا صبح عسل داخل رحم گذاشتن بسیار مفید است و عادت ماهیانه را به خوبی تنظیم خواهد کرد و تمام بیماری های رحم را درمان می کند .

مخلوط سرکه یا آب غوره با عسل و با سرنج داخل رحم ریختن بیشتر علت های گرم رحمی را تسکین می دهد و ترشحات زیاد رحم را کاهش خواهد داد .

اگر سماق را در آب بجوشانند و با عسل مخلوط کنند و بعد از هر غذا یک قاشق غذا خوری مصرف کنند تمام علت های گرم رحم را از بین خواهد برد و حرارت رحم و گرگرفتگی هایی که علت رحمی دارد را خاموش می کند .

مقالات مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *