شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
600.000 تومان
مقالات اخیر

درمان قطعی آلرژی با حجامت

آنچه در این مقاله خواهید خواند

آلرژی چیست

آلرژی طبیعتاً یک حرارت درون است که با کوچکترین تحریکی به وسیله گردو خاک یا عصبانیت یا غذاهایی که طبیعت گرم بالا رفته و به دلیل اینکه حجم خون و رطوبت در بدن بالا بوده سریع نسبت به این حرارت واکنش نشان می دهد تا آن را از بدن خارج کند

مثالی برای روشن تر شدن موضوع آلرژی

مثل دیگ آب که اگر تا لب آن را پر از آب کنید با کمترین حرارت که زیر آن روشن کنید سر ریز شده و از دیگ خارج می شود این حرارت کم که اکثرا در فصول گرم و تحریک کننده مثل بهار در بدن ایجاد می شود به دلیل غلیظ شدن خون و دفع نشدن رطوبت های اضافی بدن از راه ادرار یا تعریق به سمت سر آمده ( مثل همان دیگ که بخارات آن به سمت بالا می رود ) و از راه بینی و توسط عطسه خارج می شود و یا به سمت لایه های اولیه پوست رفته و در بدن دچار خارش می کند و یا ریه آن را جذب کرده که توسط خلط آنها را دفع کند که فرد به سرفه مبتلا می شود راه اصلی و قطعی درمان آن این است که ما این خون و رطوبت را خارج کنیم و بدن را به عوامل تحریک کننده مقاوم سازیم.

 راهی نداریم جز حجامت نمی ماند

واما درمان این مشکل با حجامت

حجامت جایگزین مناسبی برای داروهای شیمیایی که بعضاً یا کم اثر یا درمان موقت دارند می باشد، که بستگی به نوع آلرژی دارد. که چگونه عمل کنیم .

روش درمان آلرژی به وسیله حجامت
روش درمان به این صورت است که ابتدا بر روی فرد حجامت عام (بین دو کتف را انجام می دهیم )و بعد از اتمام حجامت روی جای تیغ ها که بستگی به نوع آلرژی فرد دارد. اگر آلرژی فصلی داشته باشد مقداری گردو روی شاخ و برگ درختان و اگر آلرژی به یک خوراکی خاص داشته باشد مقداری از همان خوراکی بر روی موضع حجامت مالش می دهیم .باید خاطرنشان کرد که هیچ جای نگرانی برای عفونت محل نیست چرا که تا کنون هیچ جای حجامت و حجامت آلرژی عفونت نکرده است . این روش یک رفتار درمانی است که در رفع آلرژی بسیار مؤثر و سریع بوده و برعکس داروها شیمیایی فاقد عوارض و هزینه های گزاف می باشد.

An allergy is naturally an internal heat that reacts quickly to the heat with the slightest stimulus by the walnut or irritants or foods that are warm in nature and because the volume of blood and moisture in the body is high to expel it from the body. Slow hot and irritating seasons such as spring occur in the body due to the concentration of blood and the excretion of excess moisture from the body through urine or sweat to the head (like the same boiler whose vapors go up) and through the nose It is excreted by sneezing, or it goes to the first layers of the skin and itches in the body, or it is absorbed by the lungs to be excreted by sputum when a person coughs

درمان زردی نوزاد با حجامت

مقالات مرتبط

5 پاسخ

  1. آلرژی همسر من بعد از چند سال، طی چند دوره حجامت و اصلاح های غذایی درمان شد،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *