شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
299.000 تومان
مقالات اخیر

شیطان علت اصلی بیماری ها

شیطان علت بیماری ها

آنچه در این مقاله خواهید خواند

شیطان علت اصلی بیماری ها

تمام اموری که از حالت طبیعی و خلاف دستورات الهی و خلاف آداب اهل بیت باشد بیماری می آورد و هر چه دور شدن از این آداب بیشتر باشد بیماری سخت تر خواهد شد .
تنها موجودی که دست در خلقت اصلی برده و تغییر در این آداب ایجاد کرده است و حتی در ماهیت اصلی مخلوقات تغییر ایجاد کرده است شیطان است که در تمام امور دخل و تصرف ایجاد کرده است و تمام کسانی که مجریان این طرح ها هستند یاران شیطان می باشند .
وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ آذانَ الْأَنْعامِ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ وَ مَنْ يَتَّخِذِ الشَّيْطانَ وَلِيًّا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْراناً مُبيناً (119 سوره مبارکه نساء)
و البته گمراهشان مى‏كنم و آرزوهاى باطل در دلشان مى‏افكنم و به آنان فرمان مى‏دهم تا گوشهاى چارپايان را بشكافند. و به آنان فرمان مى‏دهم تا خلقت خدا را دگرگون سازند. و هر كس كه به جاى خدا شيطان را به دوستى برگزيند زيانى آشكار كرده است. (119)
به آنها وعده مى ‏دهد و به آرزویشان مى‏ افكند و شيطان آنان را جز به فريب وعده ندهد. (120)
مكانشان در جهنم است و در آنجا راه گريزى نخواهند يافت. (121)
به عنوان مثال حجامت را که درمان تمام بیماری ها میداند را ممنوع و انتقال خون را جایگزین آن کرده و نمک که در مورد آن می فرماید اگر کسی مصرف نکند و بیمار شود کسی را ملامت نکند جز خودش را حذف کرده و نمک شیمیایی را با ید مصنوعی جایگزی کردن تا مردم بیمار شوند و سراغ نمک نروند آب را که ماده تمام بیماری ها می داند و گفته شده باید همیشه با خرما مصرف شود و در اوج مصرف بیش از سه جرعه مصرف نشود و حتی در صبح ناشتا و شب موقع خواب نهی شده را از اذهان مردم پاک کرده و آنها را مجبور به نوشیدن روزی 8 تا 13 لیوان آب کرده اند دست در خلقت طبیعی گیاهان و حیوانات برده و آنها را با اضافه کردن سم و کود های شیمیایی خراب کرده و قوت اصلی آنها را از آن گرفتند و جایگزین آن برای ماه قرص های ویتامین و انواع اسید فولیک ها و قرص های آهن را جایگزین کردند حتی نان که سرشار از تمام ویتامین ها بود را نابود کردند و هیچ چیز از آن نان اصلی باقی نگذاشتند و از شیطان هم پست تر شده و حتی در خلقت انسان ها هم تغییر ایجاد کردند.

The devil is the main cause of diseases
Everything that is natural and contrary to the divine commands and rituals of the Ahl al-Bayt brings disease, and the more we move away from these rituals, the more severe the disease becomes.
The only creature that has interfered in the initial creation and has changed these customs and even the main nature of the creatures is the devil who has interfered in all matters and all the executors of these plans are the companions. Being a devil.

 

مقالات مرتبط

10 پاسخ

    1. خدا رحم کند بهمون
      واقعا همه اینها اتفاق افتاده

      به کجا میرویم چنین شتابان …..

      عالی بود
      تشکر از توضیحات خوبتون

  1. سلام وخداقوت.ممنون بابت مطلب عالیتون وبابت روشنگری تون.ان شاالله که بتونیم تمام این جایگزین های غلط رواززندگی هامون حذف کنیم.

  2. سلام عليکم
    خدا لعنت کنه همشون و همه ما رو هم نجات‌ بده ازشر شیاطین. تاجایی که بتونم مطالب عالیتون و اطلاع رسانی میکنم.
    خداقوت

  3. واقعا دونستن این چیزها ضروریه. مطالب مقاله ها هم فوق العاده مفید و دونستنشون ضروریه واقعا بی نظیرید👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *