شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
299.000 تومان
مقالات اخیر

دعا برای فرزند آوری

آنچه در این مقاله خواهید خواند

فرزند آوری:

اموری در امر عبادی و دعا جهت سهولت در فرزند آوری می آوریم .ولی مقدمه آن باید یکسری از موارد که خود مانع از باردار شدن است را بیان کنیم. تا دعا و امور معنوی تاثیر بیشتری بگذارد.

از مهمترین اموری که مانع از باردار شدن و حتی گاهی تا عقیم شدن از هر دو چه زن و مرد می شود . ازدیاد رطوبت در بدن است که باعث ضعف تخمدان و ضعف اسپرم خواهد شد . به سادگی بارداری صورت نخواهد گرفت.

استفاده از سرکه ، گشنیز ، لبنیات ، سیب ترش در زمان قاعدگی. اولین شبهای عروسی که زن خونریزی دارد باعث عقیم شدن خواهد شد

1-آیه 30 سوره رعد برای باردار شدن

به صورت مقطع نوشته شود و به پهلوی زن بسته شود معروف است به 900 زن نسخه شده و تمام آنها باردار شدند.

حضرت زين العابدين به يكى از اصحاب فرمود:

براى طلب فرزند هفتاد بار بگو: «خداوندا مرا تنها مگذار كه تو بهترين وارثانى (سوره انبياء/ 89) . برايم جانشينى قرار ده كه در زندگى بمن احسان و نيكى كند، و پس از مرگ استغفار نمايد، و او را سالم و كامل بدار و شيطان را در او شريك مساز و نصيب مده، خداوندا از تو مغفرت مى‏طلبم و بسوى تو توبه و بازگشت مى‏نمايم، كه تو غفور و رحيمى»، اگر كسى اين دعا را زياد بخواند خداوند آنچه از مال و فرزند و خير دنيا و آخرت كه آرزو دارد به او خواهد داد، كه خداوند ميفرمايد: خدا را استغفار كنيد كه او غفار است و اوست كه براى شما آب گوارا و روان از آسمان فرو مى‏فرستد، و شما را به مال و فرزند يارى مى‏نمايد، و برايتان باغها آفريده، و نهرها جارى ساخته.

از ابى بكر بصرى: به حضرت صادق گفتم:

من از خانواده‏اى هستم كه منقرض شده‏اند و من تنها باز مانده آنها هستم .

فرزندى ندارم، فرمود: در سجده اين دعا (آيه) را بخوان:

«خداوندا مرا ذريه‏اى پاك عنايت كن كه تو شنوا و پاسخ گوى دعايى».  (سوره آل عمران 33) و «بار خدايا مرا تنها (و بدون وارث) نگذار كه تو بهترين وارثانى» (سوره انبياء 89) من اين دعا را خواندم . دو فرزندم على و حسين بدنيا آمدند.

روش های خوراکی هم وجود دارد که نیاز به یک بحث جداگانه در مجلدی دیگر می باشد ولی در پایان همین کتاب بسیاری از خوراکی ها که باعث ازدیاد شهوت می شود بیان شده که در بحث فرزند آوری مهم و موثر می باشد .

برای دیدن مطالب ما در این باره به صفحه ما رجوع کنید
مقالات مرتبط

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *