شبکه های اجتماعی
فروش ویژه
600.000 تومان
مقالات اخیر

آشپز غذای خودش را نخوره یعنی چی؟

آشپز غذای خودش را نخوره

آنچه در این مقاله خواهید خواند

آشپز غذای خودش را نخوره؟! تنها جایی در جهان که از اختراع های خود برای خودش استفاده نمی کند، و در اصل برای کشورهای دیگر، مخصوصا ایران تولید می شود، اسرائیل غاصب است!

  • نمونه 1: لباس های زیر زنان و مردان که از پلاستیک تشکیل شده، عفونت مردان و خانم ها که عامل سرطان هست از همین لباس ها است.
  • نمونه 2: صنعت مایکروفر، را برای ما درست کردند. دیدی که چقدر آسان و سریع، خوراک را آماده می کند. اما نمیدانید وقتی روشن می شود، انگار ۲۰۰ تا موبایل همزمان روشن شده، و این امواج سرطان زا هستند.
  • نمونه 3: لوازم آرایشی ، ۹۸ درصد لوازم آرایشی جهان زیر نظر یهود انجام می شود. درون همین رژ لبی که خانم ها به کار میبرند سرب به کار رفته. هنگامی خورده می شود، جذب بدن شده و باعث سرطان مثانه می شود. در حال حاضر حدود سه هزار سرطان مثانه در ایران داریم.
  • نمونه 4: وقتی از “رابرت مورداک”، کارگردان یهودی شبکهFarsi1 و پشتیبان شبکهGEM پرسیدند: هدفت از راه اندازی این شبکه چه بوده؟ گفت: میخواهم 4 تا از هر ۵ زوج ایرانی به طلاق منتهی بشود، و زن و دختر رو به لجن بکشم؛ و بنیان خانواده ها رو متلاشی کنم.
  • نمونه 5: بیماری دیابت، بیماری که در طب نوین درمان ندارد. جالبه بدانید که داروی آنرا خودشان دارند، اما تنها یهودی ها استفاده می کنند، برای من و تو می گویند: اول پرهیز غذایی، بعد قرص، سپس تزریق انسولین و… و بعد که انگشتت سیاه شده، از مچ قطعش کن… و… و آخرشم مرگ. به همین سادگی. تلمود پزشک یهودی می گوید: نباید جز یهودی کسی درمان شود.
  • نمونه 6: ‌آشپزخانه اوپن، اسلام می گوید، دستشویی باید بیرون از خانه باشد، اما دستشویی داخل ساختمان را رواج دادند از طرف دیگر وقتی آشپزخانه اوپن باشد، گازهای آلوده دستشویی وارد آشپزخانه شدهو به همراه غذا خورده می شوند.
  • نمونه 7: حذف حجامت، از دوره بوعلی سینا توسط یاکوپ پولاک یهودی، چون حجامت باعث می شود افراد کمتر بیمار شوند. خیلی آسان دستور حذف آن را از رضا شاه پهلوی می گیرند. سرطان سینه زنان هم به خاطر حجامت نکردن بود. اکنون به اولین هدف خود رسید. پاول زیمت سال نود گفت: تا چند سال آینده سونامی سرطان وارد ایران می شود، همین طور هم شد. سالانه بیش از ۴۶ هزار نفر فوت بر اثر سرطان در ایران گزارش شده که رو به افزایش است. در فاصله ای که این مطلب رو خواندی یک نفر بر اثر سرطان در ایران فوت کرد، به همین راحتی.
  • نمونه 8: بعضی از شکلک ها که در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود:

از نمادهاي شیطان پرستان:

علامت نماد هندو، مسیحی و بودايی:

علامت کریسمس:

فکر می کنید نماد دعای ما مسلمان هاست؛ اما خوب نگاه کنید، انگشتان شصت به طرف داخل است، در حالیکه باید برعکس باشد:

علامت ستاره یهود:

نماد پرچم اسرائیل:

لفظ جلاله الله است؛ که وارونه شده:

اینها همه رموز شیطان پرستی هستند:

نماد عمومی شیطان پرستان:

نماد تک چشم شیطان پرستی:

همجنس گرایی زنان و مردان:

نمونه ای ازاعداد 6 و9:

مجسمه آزادی:

عبادتگاه صهیونیسم:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *